סינרגיה ארגונית להצלחה עסקית

סינרגיה ארגונית להצלחה עסקית

1-a

 מטרות הסדנה

אחד מסודות ההצלחה של הארגונים המובילים בתחומם, הוא יכולתם ליצור סינרגיה בין מחלקותיהם: החל מההנהלה המתווה

את האסטרטגיה, דרך מחלקת השיווק המגדירה את הטקטיקה ומחלקות התפעול והמכירות הפועלות בשטח ועד מחלקת השירות העוסקת בשימור הלקוח. עם זאת, סינרגיה מסוג זה היא מחזה נדיר בעולם העסקים. מרבית החברות סובלות ממתחים פנים- ארגוניים, המקשים על שיתוף הפעולה, פוגעים בחוויית הלקוח ומגבילים את פוטנציאל הרווחיות של הארגון.

סדנת "סינרגיה ארגונית להצלחה עסקית" מבית ,Sales Summit יוצרת פאנל משותף, הכולל אנשי שיווק, מכירות, תפעול ושירות.

במהלך הסדנה נתמקד בתהליכים הפנימיים וביחסי הגומלין הנדרשים לשם יצירת סינרגיה ושיתוף פעולה מלא בין מחלקות הארגון. כמו כן, ניישם תהליך של מכירת ערך ללקוח, כאשר מחלקת המכירות ניצבת בחזית המערכה ואילו שאר המחלקות, משמשות עבורה כ"תומכות לחימה", בדרך אל היעד: הגדלת שורת הרווח.

 תוצרי הסדנה

  1. נגדיר באופן ברור ומעשי את תפקידה של כל מחלקה והשפעתה המעשית על היקף המכירות ועל רווחיות החברה.
  2. נרכוש כלים ותהליכי עבודה להידוק שיתוף הפעולה בין מחלקות הארגון ולהפחתת המתחים ביניהן.
  3. ניצור חווית לקוח שתעטוף אותו משלב הגיוס ועד שלב השימור ותהיה מבוססת כולה על תהליך מכירה ממוקד ערך.
  4. נטמיע תפיסה ארגונית הרואה בכל מחלקות הארגון אחראיות להצלחת מחלקת המכירות.
  5. נרכיב קבוצות עבודה משותפות למחלקות הארגון, להגברת התיאום הפנים ארגוני ולמקסום שורת הרווח.

סדנה יישומית בת 5 שעות, המיועדת לדרג ניהולי בכיר, אנשי שיווק, מכירות, תפעול ושירות

ומתקיימת במשרדי הארגון,