בניית עסקים רווחיים

השיטה והדרך

השיטה העיסקית של Sales-Summit מציעה גישה חדשנית בתחום המכירות, אשר הוכחה כמוצלחת ביותר בתרומתה להגדלה משמעותית, מיידית וארוכת-טווח בהיקף המכירות ורווחיותן של החברות בהן היא הושמה – כל זאת ללא צורך בצמצומים במצבת כוח האדם או בתהליך ארגון מחדש.

בבסיסה של שיטתנו  נמצאת ההכרה כי הדרך הטובה ביותר להבטחת הצלחה בתחום המכירות הנה הטמעת שינוי תפישתי כלל ארגוני בנוגע ליחסים עם הלקוח ובעקבותיו גם ביצוע התאמות בתהליכי העבודה בכלל והמכירות בפרט. במסגרת זו, משתנה אסטרטגיית המכירה של החברה, והיא מציעה ללקוח יותר ממוצר או שירות מסוים, אלא "ערך" התואם את צרכיו וציפיותיו של הלקוח עצמו מהחברה. ברגע שהלקוח יבין שמוצע לו משהו משמעותי יותר, אשר יסייע בידיו לעמוד ביעדים העיסקיים ו/או האישיים שלו עצמו, הרי שתיווצר מחויבות וחיבור בינו לבין החברה, ועמם גם הנכונות "לשלם יותר", או לרכוש על פי התנאי שהציבה החברה. שינוי מהותי זה במערכת היחסים בין לקוח והחברה (או מנהל המכירות שלה) יאפשר לזו לשמר ביתר קלות ואף להגדיל את מאגר לקוחותיה, ועמה גם את היקף המכירות והרווחים.

אלא שהפיכת חברה ל"ארגון ממוקד-ערך" אולי נשמעת כמשימה פשוטה, אולם בפועל הנה מורכבת למדי, תוך שהיא נוגעת בתודעות, שיטות והרגלים מושרשים אשר אינם תורמים לרווחיותה. במסגרת שיטתנו, נדרש הארגון על כל עובדיו לעבור את אותו שינוי תפישתי הנוגע ליחסים עם הלקוח, תוך שהוא מזהה ומגדיר את אותו ערך מיוחד אותו הוא יוכל להציע ללקוח (תוך הסתכלות מעיניו של הלקוח עצמו) ואשר יעניק לו את אותו יתרון על פני מתחריו.

לפי שיטתנו, חלק מהשינוי התפישתי מתבטא בתפישת האחריות להצלחת המכירות, אשר מפסיקה להיות נחלתה הבלעדית של מחלקת המכירות ומתחלקת בין כל מחלקות הארגון. כלומר, על הארגון כולו, על כל מחלקותיו, להירתם להצלחת המכירות. לצורך כך,  מטמיעה השיטה גם שינויים והתאמות בתהליכי העבודה והמכירות בין המחלקות השונות, ובמיוחד בין מחלקות השיווק, מכירות והתפעול (ובינן להנהלה).

השיטה העיסקית של Sales-Summit  הושמה בהצלחה רבה במספר גדול של חברות וארגונים, אשר נהנים עד היום מהצלחה גדולה במכירות. הצטרפו אלינו גם אתם, והבטיחו כי שורת הרווח של חברתכם לא תפסיק לגדול.

שלבי התהליך

  • i1 אנו מראיינים את המנהלים הבכירים שלך ואת צוות ניהול המכירות ומספר אנשי המכירות כדי להבין את המטרות, האתגרים, אופני העבודה, התהליכים והטכנולוגיה הזמינה עבורם לביצוע עבודתם;
  •  אנו מנתחים את החוזקות, המגבלות והאפשרויות נכון להיום;
  •  אנו עוזרים לך להגדיר את המצב העתידי הרצוי והתוצאות הרצויות;
  •  אנו מציעים תכנית וסדרת פעולות שיסייעו בהגשמת המצב העתידי והתוצאות הרצויות;
  •  אנו מיישמים את התכנית להשגת מטרותיהם של המנהלים הבכירים וצוות ניהול המכירות;
  •  אנו מודדים ומעריכים את התוצאות על מנת לוודא שהשגנו או התעלינו מעל המטרות שהגדרנו בתחילת ההתקשרות.

על מתודולוגית VSO

i2

תהליך ייחודי זה מבוסס על שילובם של מספר תחומים בו זמנית .

זוהי תוכנית מקיפה הנמשכת מספר חודשים, וכוללת ליווי עסקי/אישי, הדרכה ייחודית ,אימון אישי ועבודה על ביצועי מכירות. המטרה של התנסות בהדרכה מתוגברת לטווח ארוך יותר היא לייצר גידול בר-קיימא ומדיד במכירות עבור העוסקים במכירות.