אודות

Summit – המתודולוגיה

בסביבה העסקית התחרותית בה כולנו פועלים, מרבית המוצרים והשירותים מציעים תועלת זהה ולכן הלקוחות מתקשים לזהות הבדלים משמעותיים ביניהם. במקרים אלו, המחיר הופך לגורם מכריע בהחלטת הקנייה וכשהמחיר הוא המלך, השחיקה במחירים וברווחיות הארגון, היא בלתי נמנעת.

מנהלים רבים המוצאים את עצמם במצב זה, נוטים לפעול מתוך לחץ, להוריד מחירים ולקצץ בהוצאות. חלקם אף פונים לגופים חיצוניים, המציעים הכשרות והדרכות לאנשי השיווק, המכירות והשירות שמטרתן היא להגדיל את המכירות ולשפר את שורת הרווח. עם זאת, הכשרות אלו, המספקות כלים טקטיים נקודתיים, אינן עוסקות כלל באסטרטגיה ובתפיסה הארגונית כמכלול וביחסים הקיימים בין הארגון ללקוחותיו ולכן, היכולת שלהן למקסם את פוטנציאל המכירות והרווחיות, מוגבלת למדי.

רק שינוי יסודי באסטרטגיית המכירה ובאופן בו הארגון משווק את מוצריו, יכול למנוע היגררות למלחמת מחירים ומאפשר לארגון ליהנות מלקוחות נאמנים לאורך זמן.

חברת Sales Summit מציעה פתרון יוצא דופן בשוק ההכשרות וההדרכות. המתודולוגיה שפותחה ב- ,Sales Summit

מובילה לשינוי תודעתי עמוק, משמעותי וארוך טווח בתוצאות העסקיות של הארגון וליצירת שפת מכירות חדשה מול לקוחותיו.

תפיסה ייחודית זו, המוכרת בשם "הארגון המוכר ערך", מתמקדת ביכולתו של הארגון שלך להציע לכל לקוח הצהרת ערך

(Value Declaration) חדה, ברורה ומעשית (כפי שהלקוח רואה ומגדיר אותה!), המסייעת לו לעמוד ביעדיו העסקיים מול לקוחותיו (Chain Value). וכאשר הערך שהארגון שלך מספק ללקוח, נתפס על ידו כיתרון ממשי ברמה העסקית או האישית, הוא אינו

בר-השוואה ל"מוצרים" או ל"שירותים" שמציעים המתחרים. בנקודה זו, מחיר המוצר או השירות שלך מקבל חשיבות משנית ויוצא מהמשוואה וכשהמחיר אינו רלוונטי, התרומה למחזור המכירות ולשורת הרווח בארגון שלך היא דרמטית.

מערך ההדרכה

על פי תפיסת "הארגון המוכר ערך" של  Sales Summit ההצלחה במכירות היא נחלת הארגון כולו ולכן, על כל אנשיו

ומחלקותיו להירתם למשימה. ארגון אשר יישם את הצהרת הערך שלו בכל מחלקה ובכל נקודות ההשקה עם לקוחותיו ויקנה לעובדיו את התשוקה להפוך מאנשי מכירות ל- "Business Makers" המבינים את "כאבי" הלקוחות לעומקם ויודעים לספק להם ערך אמיתי באתגרים הניצבים מולם, יזכה באמון הלקוחות לאורך זמן – וכמעט בכל מחיר.

עם זאת, הפיכת ארגון כמו שלך ל"ארגון המוכר ערך" ולמערכת משומנת העומדת בהצהרת הערך ומספקת ללקוחותיה חווית קניה, חווית שירות וחווית שימוש בכל רגע נתון, דורשת הטמעת שינוי מחשבתי ותודעתי ותכנון מחדש של תהליכי העבודה והמכירות – וכאן Sales Summit נכנסת לתמונה. Sales Summit מעמידה לרשותך מערך הדרכה עם מגוון הכשרות יישומיות למנהלים, לאנשי מכירות ולכלל עובדי הארגון ושירותי ייעוץ וליווי ארוכי טווח למנהלים בכירים:

התרומה לארגון שלך

הקורסים, הסדנאות וההרצאות של Sales Summit המיושמים בהצלחה רבה בחברות וארגונים בכל מגזרי המשק, יובילו,
בשיתוף פעולה מלא עמך, לשינוי ב-DNA הארגוני ולשינוי תפיסתי בתהליכי המכירה, באמצעות מגוון כלים מתקדמים הניתנים ליישום עצמי ומידי: מה התרומה איזה ערך תקבל יותר ממני, היכולות שלך תגדל מול המתחרים

  • הבנת הפער בין המצוי: "ביצוע מכירה עכשיו", לרצוי: "לספק ערך המסייע ללקוח לעמוד ביעדיו"
  • הגדרת הצהרת הערך של הארגון ושרשרת הערך שהוא מספק ללקוחותיו.
  • חידוד תהליכי הקניה והבנת הצרכים הרגשיים של הלקוח.
  • יצירת תהליך מכירה ושפת מכירה בקורלציה מלאה להצהרת הערך של הארגון.
  • שינוי הלך הרוח (ה-("State of Mind" בקרב כל בעלי התפקידים בארגון: מ"אנשי מכירות" ל- Business Makers""
  • שימוש בארגז כלים וסימולציות לשיפור תהליך המכירה.

amir-kahani-pic1

צוות החברה

חברת Sales Summit הוקמה בשנת 2010 ע"י מספר יזמים שצמחו בעולם ההייטק ועסקו בתפקידי ניהול ומכירות. מאז, הפכה החברה למרכז ידע יישומי עבור עסקים קטנים ובינוניים, בתחומי ניהול השיווק, המכירות והפיתוח העסקי.
Sales Summit נמצאת בבעלותו ובניהולו של אמיר כהני אשר שימש כמנכ"ל ובעלים של חברת מוצרי תוכנה, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי בחברות מובילות ואיש מכירות בכיר בחברת Matrix, IBM ועוד.
לאמיר תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת מנצ'סטר, תעודת הסמכה מטעם בית הספר למכירות של IBM העולמית ובנוסף הוא משמש כמאמן מוסמך, כמנטור בקרן שמש וכחונך מוסמך מטעם התמ"ת.